Verlengingscampagne:
een kijkje achter de schermen

Als FBC-lid heeft u sinds 6 maart jl. de mogelijkheid om uw zakelijk stoelen te verlengen. In de maanden voorafgaand aan de verlengingscampagne zijn de afdelingen sales & events en marketing druk in de weer geweest om u te verrassen met een ludieke campagnevideo. Het resultaat heeft u ongetwijfeld gezien, dus tijd voor een kijkje achter de schermen van deze productie!

‘De campagne was bij aanvang al heel duidelijk omlijnd’, licht Dennis van Keulen, Manager Sales & Events, toe. ‘Wij hadden vooral een figurerende rol ten opzichte van een meer acterende rol in eerdere campagnes.’ Dit seizoen werkte Feyenoord samen met productiemaatschappij Studio Beng Beng en was nauw betrokken bij het productieproces. ‘Voor ons is het belangrijk dat relaties op een positieve manier verrast worden middels een dergelijke video.’


De video’s werden opgenomen in De Kuip. Zowel de Business Seats als een Business Unit werden omgetoverd tot heuse filmset. Daar schitterden volgens Van Keulen alle salesmanagers. ‘We hebben veel gelachen tijdens de opnames. Een beetje dollen onderling, echte voetbalhumor’.

Ludiek

Van Keulen kijkt met tevredenheid terug op de campagne. ‘Ik begrijp zeker dat het verlengen van zakelijke stoelen niet afhangt van een filmpje, maar het is gewoon een ludieke manier om onze relaties te verrassen en te triggeren.’


Heeft u uw zakelijke kaarten nog niet verlengd? Twijfel dan niet langer en zorg dat u ook volgend seizoen verzekerd bent van uw mooie plek in De Kuip!