VOORWOORD


Mark Koevermans

Commercieel Directeur Feyenoord

Beste relatie,


Met enkele sfeervolle en inspirerende evenementen kan de Feyenoord Business Club terugkijken op een geslaagde maand februari. Zo was het in culinaire hoogstandjes en topentertainment uitblinkende Topkokdiner wederom een groot succes, zeker toen het eerste elftal aansluitend met ruime cijfers van De Graafschap won.


Helaas is het voetbal op dit moment erg wisselvallig. Laten we ons vasthouden aan de goede wedstrijd tegen PSV, want we hebben nog veel om voor te spelen. Zo willen we de derde plek en Europees voetbal veilig stellen en natuurlijk de KNVB Beker winnen.


De Klassieker

Om voor de derde keer in vier jaar tijd de bekerfinale te bereiken moeten we Ajax deze week verslaan. De wedstrijd in De Kuip is ook zakelijk helemaal uitverkocht. De sfeer in het stadion zal dan ook fantastisch zijn. Uiteraard hoopt iedereen op een herhaling van de Feyenoord – Ajax van vorige maand, maar de Amsterdammers zullen getergd zijn.


Evenementen

Daarnaast staan we aan de vooravond van een historisch jaar voor De Kuip, waarin een aantal bijzondere evenementen plaats gaat vinden. Naast de bijeenkomsten van de Feyenoord Business Club en de wedstrijden van Feyenoord worden er onder meer interlands gespeeld in het stadion. Na de geweldige zege van Nederland op Frankrijk in november keert Oranje donderdag 21 maart terug naar De Kuip voor de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Wit-Rusland. Daar blijft het niet bij. Na deze interland gaan we ons opmaken voor de finale van de TOTO KNVB Beker met hopelijk Feyenoord in een hoofdrol, de concerten van Marco Borsato en Rammstein en het motorsportevenement Monster Jam. In het najaar keert het Nederlands elftal weer terug naar De Kuip voor een kwalificatiewedstrijd. Noord-Ierland is dan de tegenstander.


Nu ligt eerst de focus op de Klassieker in De Kuip. Een prachtig affiche en een wedstrijd die gewonnen moet worden om de zesde prijs in vier seizoenen te winnen.


Hopelijk tot ziens in De Kuip.


Met vriendelijke groet,


Mark Koevermans