SUCCESVERHAAL

Voorbestemd om elkaar te vinden in De Kuip

Ze zijn de routiniers in de Feyenoord Business Club, het zakelijke gezelschap waar dit succesverhaal ooit begon. Aad de Vries (San Siro BV) en Jan de Rooij (Ten Holter Noordam advocaten) hebben veel gemeen, maar het is de passie voor Feyenoord die hen bij elkaar bracht.

‘In de Feyenoord Business Club deel je lief en leed met elkaar.’

Opmaat

Het is dan misschien vele jaren terug, maar De Rooij weet nog goed dat hij De Vries ontmoette op een evenement van de Feyenoord Business Club. ‘Aad vroeg juridische advies aan mij over een prangende kwestie binnen zijn bedrijf’, aldus de arbeidsrechtadvocaat. Het bleek de opmaat naar een intensieve samenwerking, die tot op de dag van vandaag voortduurt.

Onderonsje

‘We zijn heel tevreden over elkaar’, vult De Vries aan. Het lid van de FBC heeft een firma in consultancy en interim-management, maar kwam al bij een vorig bedrijf in contact met De Rooij. ‘Sindsdien hebben we elkaar steeds beter leren kennen.’ Met Feyenoord als gemeenschappelijke passie hebben de heren regelmatig een onderonsje, zo ook voorafgaand aan het oefenduel Feyenoord – Southampton.

Lief en leed

‘Wij passen goed bij elkaar’, aldus De Rooij. ‘We geven elkaar tegengas, zowel zakelijk als bij het nabeschouwen van Feyenoord-wedstrijden.’ De Vries vult hem aan. ‘In de Feyenoord Business Club deel je lief en leed met elkaar.’ Het netwerkplatform heeft volgens De Vries absoluut een toegevoegde waarde. ‘Maar je moet wel zélf met de mensen in gesprek gaan. Dan kom je in contact met veel mensen uit diverse branches.


Streepje voor
De Rooij, wiens kantoor bovendien een goede samenwerking met Feyenoord en met de Dirk Kuyt Foundation heeft, beaamt die woorden. ‘Je moet elkaar natuurlijk eerst leren kennen. Maar feit blijft: Feyenoorders hebben een streepje voor.’ Het is dan ook niet verrassend dat De Rooij en De Vries elkaar wisten te vinden. Beide heren kwamen in 1963, op zevenjarige leeftijd, voor het eerst in De Kuip. Decennia later kwamen ze met elkaar in contact met een regelrecht succesverhaal tot gevolg. Alsof het was voorbestemd.

Heeft u ook een succesverhaal dat is ontstaan binnen de Feyenoord Business Club? Neem contact op met uw Salesmanager!


Voorwoord


Voetbalzaken